Veelgestelde vragen

Onderstaand vindt u antwoorden op veel voorkomende vragen. Staat uw vraag of antwoord er niet bij? Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag.

Kan ik ook op factuur bestellen?

U kunt bij ons ook gewoon op rekening bestellen. Bij de webshop moet u direct betalen. Besteld u op factuur dan hanteren wij een 14 dagen betalingstermijn. Wijkt onze betalingstermijn af van uw leveringsvoorwaarden, neem dan even contact met ons op. Over het algemeen gaan wij akkoord met uw leveringsvoorwaarden.

Hoe lang duurt een reparatie?

Ons streven is om binnen 2 werkdagen na ontvangst van de reparatie contact met u op te nemen. We bespreken dan met u wat er aan de hand is en of er eventuele kosten zijn. Indien u akkoord gaat, voeren wij de reparatie diezelfde dag uit en sturen wij het product weer naar u terug.

Wat is de levertijd van een product?

Dat hangt af van het product. De meeste systemen zijn plug-and-play en worden op de dag van bestelling verzonden (bij bestelling vóór 15:00 uur). Sommige systemen moeten op maat geprogrammeerd of geconfigureerd worden — in dat geval plannen we in overleg met u. In de praktijk wordt het systeem dan meestal 1 werkdag later verzonden.

Kan een bestelling met toelichting worden afgeleverd?

Ja, dat kan. U kunt met ons afspreken dat wij het systeem op locatie komen afleveren, met toelichting en eventueele installatie. Bij bestellingen vanaf € 750,- is dit kosteloos.

asdasd

dasdsd

Accordion title

Ac non ac hac ullamcorper rhoncus velit maecenas convallis torquent elit accumsan eu est pulvinar pretium congue a vestibulum suspendisse scelerisque condimentum parturient quam.Aliquet faucibus condimentum amet nam a nascetur suspendisse habitant a mollis senectus suscipit a vestibulum primis molestie parturient aptent nisi aenean.A scelerisque quam consectetur condimentum risus lobortis cum dignissim mi fusce primis rhoncus a rhoncus bibendum parturient condimentum odio a justo a et mollis pulvinar venenatis metus sodales elementum.Parturient ullamcorper natoque mi sagittis a nibh nisi a suspendisse a.

Is mijn systeem vooraf getest?

Ja, al onze producten worden uitvoerig getest vóór verzending. We controleren of alle onderdelen aanwezig zijn. In de verpakking vindt u een formulier waarop staat wie het systeem geprogrammeerd en klaargemaakt heeft. U kunt met deze persoon contact opnemen mocht iets niet kloppen of als u vragen heeft bij de levering.

Krijg ik een trackingcode bij verzending?

Ja, zodra wij uw bestelling verzenden, ontvangt u een e-mail met de Tracking & Trace-code. U kunt op ieder moment zien waar uw bestelling zich bevindt.

Heb ik een zendvergunning nodig?

Voor oproepsystemen of op afstand bestuurbare systemen in bedrijven kan soms een vergunning vereist zijn. Bij de meeste van onze producten is geen vergunning noodzakelijk; als dit wel nodig is zullen wij u hierover informeren. De koper is verantwoordelijk voor het aanvragen of melden van een vergunning indien dit van toepassing is. Heeft u hierover vragen? Neem gerust contact met ons op.

Kan ik ook op factuur bestellen?

U kunt bij ons ook gewoon op rekening bestellen. Bij de webshop moet u direct betalen. Besteld u op factuur dan hanteren wij een 14 dagen betalingstermijn. Wijkt onze betalingstermijn af van uw leveringsvoorwaarden, neem dan even contact met ons op. Over het algemeen gaan wij akkoord met uw leveringsvoorwaarden.

Hoe lang duurt een reparatie?

Ons streven is om binnen 2 werkdagen na ontvangst van de reparatie contact met u op te nemen. We bespreken dan met u wat er aan de hand is en of er eventuele kosten zijn. Indien u akkoord gaat, voeren wij de reparatie diezelfde dag uit en sturen wij het product weer naar u terug.

Wat is de levertijd van een product?

Dat hangt af van het product. De meeste systemen zijn plug-and-play en worden op de dag van bestelling verzonden (bij bestelling vóór 15:00 uur). Sommige systemen moeten op maat geprogrammeerd of geconfigureerd worden — in dat geval plannen we in overleg met u. In de praktijk wordt het systeem dan meestal 1 werkdag later verzonden.

Kan een bestelling met toelichting worden afgeleverd?

Ja, dat kan. U kunt met ons afspreken dat wij het systeem op locatie komen afleveren, met toelichting en eventueele installatie. Bij bestellingen vanaf € 750,- is dit kosteloos.

Kan ik ook op factuur bestellen?

U kunt bij ons ook gewoon op rekening bestellen. Bij de webshop moet u direct betalen. Besteld u op factuur dan hanteren wij een 14 dagen betalingstermijn. Wijkt onze betalingstermijn af van uw leveringsvoorwaarden, neem dan even contact met ons op. Over het algemeen gaan wij akkoord met uw leveringsvoorwaarden.

Hoe lang duurt een reparatie?

Ons streven is om binnen 2 werkdagen na ontvangst van de reparatie contact met u op te nemen. We bespreken dan met u wat er aan de hand is en of er eventuele kosten zijn. Indien u akkoord gaat, voeren wij de reparatie diezelfde dag uit en sturen wij het product weer naar u terug.

Wat is de levertijd van een product?

Dat hangt af van het product. De meeste systemen zijn plug-and-play en worden op de dag van bestelling verzonden (bij bestelling vóór 15:00 uur). Sommige systemen moeten op maat geprogrammeerd of geconfigureerd worden — in dat geval plannen we in overleg met u. In de praktijk wordt het systeem dan meestal 1 werkdag later verzonden.

Kan een bestelling met toelichting worden afgeleverd?

Ja, dat kan. U kunt met ons afspreken dat wij het systeem op locatie komen afleveren, met toelichting en eventueele installatie. Bij bestellingen vanaf € 750,- is dit kosteloos.